کلاس وردهاوطلسم های جادویی

کلاس وردهاوطلسم های جادویی

****جادوگران خوب از وردهاوطلسم های جادویی برای کارهای خوب استفاده میکنند****این کلاس زیرنظرمدرسه ی بوباتون می باشد****
کلاس وردهاوطلسم های جادویی

کلاس وردهاوطلسم های جادویی

****جادوگران خوب از وردهاوطلسم های جادویی برای کارهای خوب استفاده میکنند****این کلاس زیرنظرمدرسه ی بوباتون می باشد****

سخنی با جادوآموزان عزیز

سلام به تمایی جادوآموزان عزیز مدرسه ی جادوگری بوباتون:

ازاین پس من معلم وردهاوطلسم های جادویی شماهستم وازشماتوقع دارم امتحاناوتکالیفتون روعالی وکامل به من تحویل بدید،چون این درس خیلی هم سخت نیست.(به علت مورداستفاده قرارگرفتن دائم وردها)

من سختگیری زیادی نمیکنم ولی شماهم سوء استفاده نکنید،

همچنین من سرپرست گروه مالفوی هم هستم ولی قول میدم زیادپارتی بازی نکنم(البته زیادمطمئن نیستم!!!!!!)


باتشکر

پروفسور آستوریا مالفوی********Astoria Malfoy

نظرات 6 + ارسال نظر
albos severus potter شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 14:46 http://bobaton-magicschool.blogsky.com/

من دوباره نمیتونم برم پایین
قالب یه مشکلی پیدا کرده

من نمیدونم تنظیماتشو دست نزدم!

albos severus potter پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 18:07 http://bobaton-magicschool.blogsky.com/

چرا تدریستون رو نزاشتین پروفسور

معذزت اینترنتم قطع بود الان خودمو رسوندم و سریع گذاشتم
بازم معذرت

albos severus potter شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 23:22 http://bobaton-magicschool.blogsky.com/

نمیدونم بقیه هم این مشکل رو دارن یا نه ولی وقتی من میام تو کلاس قالب همه وبلاگ رو نشون نمیده و بالا و پایین نمیره
پیشنهاد میکنم عوضش کنی

باشه یه بار امتحان میکنم

چوچانگ چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 20:35

سلام پروفسور!!
ببین عزیزم میشه فردا با هم بحرفیم الان نمیشه البته با عذر خواهی فراوان!!

سلام چو عزیز شماسرهمه کلاسا به موقع حاضر باش من کاریت ندارم،راستی فردا کلاس پیشگویی داری

♥جینی♥ جمعه 22 آذر 1392 ساعت 18:50

سلام پرفسور فقط خواستم یه خوشامد گویی کنم

سلام جینی عزیز ممنون

albos severus potter پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 14:34 http://bobaton-magicschool.blogsky.com/

موفق باشید

اگه میشه به بچه هامعرفی کنید،باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد