کلاس وردهاوطلسم های جادویی

کلاس وردهاوطلسم های جادویی

****جادوگران خوب از وردهاوطلسم های جادویی برای کارهای خوب استفاده میکنند****این کلاس زیرنظرمدرسه ی بوباتون می باشد****
کلاس وردهاوطلسم های جادویی

کلاس وردهاوطلسم های جادویی

****جادوگران خوب از وردهاوطلسم های جادویی برای کارهای خوب استفاده میکنند****این کلاس زیرنظرمدرسه ی بوباتون می باشد****

جلسه دوم

 سلام به همه؛

با عرض پوزش فراوان از همگی 5شنبه اینترنتم  قطع بود نتونستم تدریسو سرموقع بذارم!از همگی معذرت میخوام.

بریم سراغ درس:

 

 یکی یکی بیاین جلو در کلاس،میخوام ورد قفل کردن در رو یادتون بدم ،بگین:*کولوپورتوس

خوبه،حالا میخوام در رو منفجر کنم (مثلا در با هیچ روش مشنگی باز نمیشه:*بامباردا

حالا با ورد:*اکیلوس ریپریران  در رو ترمیم میکنم.

حالا میخوام لکه های روی زمین رو تمیز کنم:*فرگاتن تینگ

خوب اینا هم ورد هایی که باید توکلاس اجرا کنین:

*دلتریوس : شکستن یا خرد کردن وسایل

*فیلیپندو : هل دادن شخص

*دی پالسو : هل دادن وسایل

*فروینت:چوبدستی مثل قطب نما عمل میکنه

*ابلیوی آت:همه یا قسمتی از حافظه رو پاک میکنه

*فرولا:باند پیچی کردن

-------------------------------

فکر کنم برای این جلسه کافیه

حاضر زدن یادتون نره

^^^^^^^^^^^^^^^^

تکلیف:

شکل دیگه ی ورد ترمیم اشیا رو برام بنویسین

.........................

تکلیف جایزه:طلسم خشک کننده رو برام بنویسین

(یه راهنمایی کوچیک:یک بار دراکو رو هری میزندش،یه بار هم هرمیون رو یه مرگخوار ازش استفاده میکنه)

××××××××

خوش باشین 

bye

A.M

نظرات 3 + ارسال نظر
آلیشیا اسپینت پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 20:22

تکلیفم رسیده آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Yessssss

♥جینی♥ جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 22:49

من حاضرم تکلیفو نمیدونم چون چیزی تو دفترم به غیر از اون ننوشته بودم ولی تکلیف جایزه:نمیدونم ولی واسه طلسم خشک کننده تو دفتر ورد هام نوشته بودم(پتریفکوس توتالوس)

آلیشیااسپینت جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 13:44

سلام استاد خسته نباشید.
تکلیف:فکر میکنم ریبارو باشه.یه بار یکی از دوستای هری برای درست کردن پرده پاره شده(فکر میکنم کتاب 6بود)استفاده کرد.
تکلیف جایزه:ایمپدیمنتا (تو کتاب اول هم هرماینی رو نویل امتحان کرد،وقتی میخواستن سراغ سگ سه سر برن)

((از جایی کپی نکردم،بی انصاف نباشید)
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد