کلاس وردهاوطلسم های جادویی

کلاس وردهاوطلسم های جادویی

****جادوگران خوب از وردهاوطلسم های جادویی برای کارهای خوب استفاده میکنند****این کلاس زیرنظرمدرسه ی بوباتون می باشد****
کلاس وردهاوطلسم های جادویی

کلاس وردهاوطلسم های جادویی

****جادوگران خوب از وردهاوطلسم های جادویی برای کارهای خوب استفاده میکنند****این کلاس زیرنظرمدرسه ی بوباتون می باشد****

اخطاری درباره ی جواب تکالیف....

دوباره سلام 

درباره ی تکالیف جایزه باید یه اخطار میدادم ولی یادم رفت!اونم اینه که لطفا ازجایی (وبلاگ ها-مدارس دیگر-ویکی پدیا و...)کپی نکنید!من خیلی خوب میفهمم که از کتاب پیدا کردید یا اینکه از سایته دیگه ای هست و ازتون خواهش میکنم اینکار رو نکنید.

تا الان دونفر جواب تکالیف رودادن (آلیشیا:تکلیف درست بود برای تکلیف جایزه  5 امتیاز به گروه پاتر میدم) (جینی:تکلیف درست بود و تکلیف جایزه از منبع مورد نظر یافت شده بود واسه همین امتیاز کامل یعنی 10 امتیاز به گروه مالفوی تعلق میگیره)در ضمن دفعه ی بعد کسی تکلیف جایزش کپی شده باشه امتیازی بهش داده نمیشه و ایندفعه هم چون اولین بار بود امتیاز نصفه داده شد.

*نظر هارو تایید نکردم تا کپی نشه* 

*باتشکر از آلیشیا و جینی که تکالیفشون رو کامل تحویل دادن*

نظرات 2 + ارسال نظر
آ پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 18:45

و من ک÷ی نکرده بودم اگه به فیلم های هری پاتر دقت و نگاه میکردید متوجه میشدید که توی قسمت6هری پاتر هرماینی از این ورد برای حمله به رون استفاده کرد و توی کتابش هم تو فصل 14 کامل توی پاورقی شرح داده بود.
.
.
ممنون از قضاوت عجولانتون.
شب خوش.

آلیشیا اسپینت پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 18:40

ولی استاد من به یش مرلین قسم میخورم کپی نکردم خیلی کار بدیه که به کسی تحمت بزنید واقعا فکر نمی کردم این قدر بین گروهان تبعیض بزارید.
.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد