کلاس وردهاوطلسم های جادویی

کلاس وردهاوطلسم های جادویی

****جادوگران خوب از وردهاوطلسم های جادویی برای کارهای خوب استفاده میکنند****این کلاس زیرنظرمدرسه ی بوباتون می باشد****
کلاس وردهاوطلسم های جادویی

کلاس وردهاوطلسم های جادویی

****جادوگران خوب از وردهاوطلسم های جادویی برای کارهای خوب استفاده میکنند****این کلاس زیرنظرمدرسه ی بوباتون می باشد****

امتحان!!!!!!وای......!!!!

سلام 

یه ترم گذشت و اینم امتحانش تا بفهمیم چه چیزایی یاد گرفتیم.

(فقط جواب هر سوالو تویه خط جدا بنویسید)

موفق باشید:


1.برای انجام کارهای زیر از چه ورد هایی استفاده میشود؟


 

تراشیدن مداد:؟

پاک کردن لکه ها:؟

قفل کردن در:؟

جدا کردن چیزی از جایش:؟


2.کار ورد های زیر چیست؟


 

آکوامنتی:؟

دی پالسو:؟

فروینت:؟

فرولا:؟


3.من با ورد لوموس چوبدستیمو روشن کردم ،حالا باچی خاموشش کنم؟(تضاد ورد لوموس)

4.من با ورد سونوروس صدامو بلند کردم،حالا چطوری کمش کنم؟(تضاد ورد سونوروس)

...................................................................................

کاش امتحانای مشنگی هم اینقدر آسون بود

امیدوارم تعطیلات بهتون خوش بگذره.

Bye

A.Malfoy


نظرات 3 + ارسال نظر
♥جینی♥ جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 01:34

1...شارپ پنسل -فرگاتن تینگ -کولوپورتوس-دیفندو

2...فرا خوانی آب-هل دادن اجسام- قطب نما کردن چوب دستی -باند پیچی کردن-

3...ناکس

4...کوپناس


خیلی راحت بود همرو حفظی جواب دادم

ایول عالی بود
۲۰شدی

آلیشیا اسپینت پنج‌شنبه 22 اسفند 1392 ساعت 17:17

1)
#شارپ پنسل
#اسکرجیفای و یا فرگاطن تینگ
#کولوپورتوس
#دیفندو
2)
#آکوامنتی:فکر کنم برای صدا کردن اب باشه
#دی پالسو:هل دادن شئی
#فروینت:جهت یابی با استفاده از چوبدستی
#فکر کنم برای ترمیم زخم یا باند پیچی کردن باشه،توکتاب سوم یه همچین چیزی بود.
3)ناکس
4)کویناس

آفرین عالی بود
۲۰شدی

albos severus potter چهارشنبه 21 اسفند 1392 ساعت 22:26 http://bobaton-magicschool.blogsky.com/

ممنون پروفسور

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد